آیین نامه ثبت نام دانش آموز

مقررات عمومی ثبت نام

نکته:لطفا تمامی مفاد آیین نامه را به دقت مطالعه فرمایید.

۱-رعایت شئونات اسلامی وپوشش کامل  (دختران با لباس فرم مدرسه )طبق مصوبه وزارت آموزش وپرورش برای کلیه دانش آموزان الزامی است.

۲-هرگونه درگیری لفظی وفیزیکی با کادر آموزشگاه وسایر دانش آموزان ممنوع است.

۳-آموزشگاه در قبال نحوه رفت وآمد دانش آموزان هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

۴-کلیه کلاس ها در روز و ساعت اعلام شده از طرف آموزشگاه برگزار می گردد و در صورت هر گونه تغییر احتمالی آموزشگاه  دانش آموزان را مطلع می سازد.

تذکر:درصورت نیاز به تشکیل کلاس های فوق العاده یا جبرانی  آموزشگاه در تعیین روز و ساعت آن بر اساس شرایط اسناد کاملا مختار خواهد بود.

۵در صورت انصراف از کلاس ها پس از گذراندن جلسه دوم شهریه برگردانده نمی شود.

۶-تسویه حساب شهریه (پرداخت اقساط) به موقع می بایست انجام شود.در غیر اینصورت آموزشگاه  از حضور دانش آموزدر کلاس جلوگیری به عمل می آورد.

توجه:(واریز قسط اول قبل از شروع جلسه اول وقسط دوم قبل از شروع جلسه دهم)

۷-تکمیل فرم ثبت نام  به منزله آگاهی از تمام شرایط آیین نامه بوده و دانش آموز  باید به تمام مفاد آن پایبند باشد.

 

 

شرایط و قوانین خرید از سایت آموزشگاه

۱-به منظور ثبت سفارش، با رفتن به صفحه فروشگاه ، محصول مورد نظر خود را انتخاب و با مشخص‌نمودن تعداد کاربران، تعداد بسته مورد نیاز و … با کلیک بر روی دکمه «افزودن به سبد خرید» محصولتان را به لیست خریدهای خود اضافه نمایید. شما با مشاهده مشخصات، بروشور و صفحه اختصاصی هر محصول، می‌توانید مناسب‌ترین محصول را برای کسب‌وکار خود انتخاب نمایید. 

۲-پس از ثبت سفارش، لازم است به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی‌کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت «سبد خرید» کلیک نمایید. جهت نهایی‌کردن سفارش، می‌بایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی، خلاصه‌ای از وضعیت سفارش و هزینه‌ها اعلام می‌گردد که در صورت تایید، خریدار به صفحه پرداخت آنلاین انتقال می‌یابد.

۳-کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در فرم درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

۴-جهت نهایی‌کردن سفارش، با انتخاب درگاه‌های امن پرداخت الکترونیکی و با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. بعد از نهایی‌کردن سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک ایمیل اطلاع‌رسانی به آدرس پست الکترونیکی‌تان ارسال می‌کند.

۵-بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با واردکردن کد در قسمت «رهگیری سفارش» از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

۶-در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش‌های خود و وضعیت هر سفارش می‌باشد. وضعیت هر سفارش می‌تواند یکی از موارد در انتظار پرداخت، در حال انجام، در انتظار بررسی، تکمیل‌شده، لغوشده، مستردشده و ناموفق باشد.

۷-هیچ یک از کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه آموزشگاه فراز، مرجوع نمی‌شوند. لطفا قبل از خرید نسبت به این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

۸-فروشگاه اینترنتی آموزشگاه فراز سیستم به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و از این اطلاعات صرفا جهت خدمات پس از فروش محصول، اطلاع‌رسانی‌های مربوطه و امور مشتریان شرکت استفاده خواهد نمود.